teamplus.bmp (99830 bytes)

 

MANGLER DU EN BOGHOLDER ?

Team Plus varetager alle eller dele af dine regnskabsopgaver :

* Fakturering
* Rykning af debitorer
* Bogføring
* Betaling af kreditorer
* Løn
* Afregning til offentlige instanser
* Momsregnskaber
* Klargøring til revisor



Det er specielt attraktivt for mindre virksomheder, som ikke ønsker (eller har arbejde til) at beskæftige en halv- eller heltids regnskabsmedarbejder.

Ved at lade Team Plus overtage dele eller hele regnskabsfunktionen, betaler I kun for den tid der bliver brugt og der er ingen opsigelsesvarsel, sygedagpenge m.v.

Afregning sker på timebasis.

Selve regnskabsopgaven kan enten udføres hos Jer eller hos os. Hvis I vælger at det skal udføres hos os har I ingen udgifter til PC, økonomisystem eller lokaler.

Hvis I måtte være interesseret i at lade os være Jeres regnskabsfunktion, holder vi et møde for at afdække behov, opgaver og kvalifikationer m.m.

HJÆLP TIL OPSÆTNING AF ØKONOMISYSTEMER !

Team Plus har mange års erfaring i opsætning af økonomisystemer - specielt Concorde, Winfinans og Navision.

Og med vores solide baggrund i regnskabsfunktionen er vi derfor godt rustet til at sikre den korrekte binding mellem de enkelte moduler (eks.vis. Debitor/Finans eller Lager/Finans).

Ring for en uforpligtende samtale.

Link til Team Plus hjemmeside - klik her

Retur til oversigt over erhverv - klik her